ارائه بیش از ۶۰ دوره تخصصی و کاربردی در تقویم پاییز آموزش های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۲ کد : ۷۵۳۳۵ آموزشی محصولات
ارائه بیش از ۶۰ دوره تخصصی و کاربردی در تقویم پاییز آموزش های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف تقویم آموزشی مربوط به پاییز 1403 را در 10 دپارتمان تخصصی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، علی وفا مدیر این مرکز با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های آموزش تخصصی کاربردی در دپارتمان‌های‌ "فناوری اطلاعات" ، "منابع انسانی" ، "مدیریت پروژه" ، "علم داده" ، "اتوماسیون صنعتی" ، "مالی و حسابداری" ، "زبان انگلیسی" ، "عمران" ، "شیمی" و "مکانیک" برای فصل پاییز برنامه ریزی شده است.

مهندس وفا در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 1100 نفر از  دوره‌های تخصصی و مهارتی پاییز سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بهره‌مند شدند افزود: که بیش از 60 عنوان دوره تخصصی و کاربردی در تقویم پاییز 1403 برای استفاده‌ی دانشجویان و فارغ التحصیلانی که قصد ورود به بازار کار دارند یا متخصصانی که می خواهند دانش و تخصص خود را بروز نمایند برنامه ریزی شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن گویای 67641999-021 تماس گرفته و یا به آدرس پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف به نشانی http://Sharif.ac مراجعه نمایند.

 

text to speech icon

لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف سازمان شریف مرکز آموزش‌های تخصصی کاربردی


نظر شما :