فراخوان ارسال آثار به«دومین پویش ملی سوغات اربعین»

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳ کد : ۷۴۹۰۷ فرهنگی محصولات
فراخوان ارسال آثار به«دومین پویش ملی سوغات اربعین»

همزمان با ایام برگزاری رویداد بزرگ پیاده روی اربعین حسینی (ع)، پویش فرهنگی ـ هنری سوغات اربعین به همت سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و همکاران دانشگاه صنعتی شریف، برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، پویش سوغات اربعین با هدف به تصویر کشیدن راهپیمایی اربعین و نمایش اجتماع عظیم مسلمان و خلق این رویداد جهانی در قالب‌های فیلم، عکاسی، کلیپ. شعر، دلنوشته و خاطره، خوشنویسی و نقاشی برگزار می‌گردد.
همچنین امسال، با توجه به اهمیت تسهیل امور زوار و کلیه فعالان در این رویداد عظیم، مقررست در دومین دوره از برگزاری این پویش سراسری بخش ویژه "ایده های علمی ـ فناورانه با محوریت صنعت و فناوری در راهپیمایی اربعین اجرا گردد.
گفتنی است، نهادها، سازمان ها و دانشگاه‌های مختلف از جمله، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، واحدهای جهاددانشگاهی در سراسر کشور، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه پیام نور و... در برگزاری پر شور این پویش سراسری مشارکت خواهند داشت. 

علاقمندان به شرکت در پویش می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس https://arbaeen.jdsharif.ac.ir/ به اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال آثار و موارد مرتبط با اربعین دسترسی داشته باشند .
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه پویش ملی سوغات اربعین به شماره تلفنهای 67641716-021 و 09229385587 تماس حاصل فرمایید. 
همچنین میتوانید با آِیدی @m_jdsharif از طریق تمامی پیام‌رسانها (ایتا، بله و تلگرام) با ما در ارتباط باشید.

سوغات اربعین

text to speech icon

نظر شما :