همزمان با روز کارگر، تقدیر رییس جهاددانشگاهی از نمایندگان بخش‌های کارگری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۸ کد : ۷۰۸۲۲ فرهنگی عمومی
همزمان با روز کارگر، تقدیر رییس جهاددانشگاهی از نمایندگان بخش‌های کارگری

 رییس و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر به صورت نمادین با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و بر نقش اساسی این گروه در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در نشستی به صورت نمادین که 11 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات دفتر مرکزی این نهاد برگزار گردید، با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است؛ آقایان" احد قربانیان" ، "اسماعیل بهرامی" و "اسرافیل علی پور" نمایندگان سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف بودند که به دعوت از ریاست جهاددانشگاهی در این نشست صمیمانه حضور یافتند .

رییس جهاددانشگاهی ضمن تاکید بر نقش مهم نمایندگان بخش های کارگری در کسب موفقیت‌های بزرگ، بیان کرد: از حضور در بین شما عزیزان که یکی از بهترین اقشار جهاددانشگاهی و کل کشور هستید، بسیار خوشحال هستم.

 وی با اشاره به این‌که شما عزیزان نقش اساسی در موفقیت‌های جهاددانشگاهی و کارهای بزرگی که در این نهاد انجام شده و می‌شود دارید، افزود: با توجه به فعالیت شما در کنار مهندسان و پژوهشگران نقشتان برای پیشرفت کار مهم است.

دکتر مسلمی نائینی با تاکید بر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران (5 اردیبهشت 1403) در رابطه با نقش کارگران و مسئولان، ادامه داد: در جهاددانشگاهی سعی داریم تا تلاش و کار شما در حوزه‌های مختلف به ویژه مالکیت فکری این محصولات در نظر گفته شده و اعمال شود.

text to speech icon

نظر شما :